نمایه نویسندگان

آ

  • آخوندی، آتوسا اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانی‏های یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]

ا

  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
  • اسمعیلی، سروش اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
  • ایمانی، صدف نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]

ب

  • باقریان، شعبانعلی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]

پ

  • پورخیابی، محدثه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]

ح

  • حسین پور، نجمه تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]

ر

  • رنجبر، جمیله اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
  • رنجبر، محمدجواد اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]

س

  • سرافراز، مهدی رضا اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]

ش

  • شیرپور، احسان نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
  • شیرپور، یاسر نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]

غ

  • غلامی، فاطمه اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]

ک

  • کافی، موسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]

م

  • ملایی امجز، فرهاد تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]

و

  • ویسی، سعید نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]

ی

  • یازرلو، محمدتقی اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]